2010. szeptember 27., hétfő

Djuice: ne baromságokra költsék a pénzüket a fiatalok!

Tegnap este új kampányt indított a Telenor Magyarország kifejezetten fiataloknak szóló, áprilisban megújult djuice márkája. A kutatáson alapuló kampány a fiatalság alapvető problémáira próbálja ráirányítani a figyelmét, melyeken a djuice sajátságos pontgyűjtő programmal kíván segíteni.




A nagy országos televíziócsatornákon tegnap este egyszerre sugárzott, valamint az interneten is megjelent (értelemszerűen kibővített, dokumentumfilm-formát öltött) szpot alapvetése, hogy a világban valami nagyon "elromlott" a valódi értékek elvesztek, a külsőségek és a pénz mindennél fontosabbak. A gerillakampány ezt a fiatalok körében egyre elfogadottabbá váló, borús világképet próbálja oldani azzal, hogy kijelenti: a djuice a nehéz időkben is a fiatal korosztály kezét fogja.
"Veletek vagyunk"
Hogy pontosan miként lehet úrrá lenni a fiatalságot érintő problémákon, arra a jelek szerint egyelőre a djuice-nak sincs titkos receptje. "Az egész problémára nekünk sincs megoldásunk. De a saját eszközeinkkel próbálunk segíteni" - fogalmaz a kampány indulása kapcsán kiadott sajtóközleményben Biró Balázs a márka felett április óta atyáskodó menedzser. A saját eszköz jelen esetben a myLife pontrendszer, mely nem a telekommunikációs cégek által hagyományosan alkalmazott, például beszédforgalom alapján kalkuláló, hanem egyebek mellett a fiatalok elért sportsikerei, vagy tanulmányi sikerei alapján jutalmazó program.
Bár Biró a kampányt felvezető, illetve az azt megelőző kutatás eredményeit taglaló sajtótájékoztatón többször is hangsúlyozta, hogy nem vásárlásra kívánják ösztökélni a fiatal generációt, a megszerzett pontok után szinte kizárólag csak olyan boltokban - jellemzően ruházati termékeket árusító helyeken - lehet kedvezményeket kapni, melyek előzőleg szerződtek a djuice-szal. Biró ugyan nem vitatta, hogy a Converse, Devergo vagy Björn Borg termékek drágák, de mint mondta, a fiatalok számára ezek a "menő" márkák, azaz úgyis megvásárolják ezeket, a djuice myLife pedig jellemzően 10-15 százalék kedvezményt biztosít az árakból.
Később várhatóan sporttevékenységhez (pl. uszodabérlet támogatása) és tanuláshoz (pl. nyelvtanfolyam-kedvezmény) kapcsolódó kedvezmények is megjelennek majd a listán. "Nem akarjuk, hogy a fiatalok mindenféle szar vásárlására költsék a pénzüket. (...) Mi akarunk lenni az első olyan profitorientált vállalat, ami az állam mellett diákkedvezményeket intéz a fiataloknak" - fogalmazott a djuice első embere a sajtótájékoztatón.
Nem bővült számottevően az ügyfélkör
A myLife igénybevételéhez természetesen elengedhetetlen feltétel, hogy valaki djuice-előfizetést kössön - erre a 26. életévüket be nem töltött fiataloknak van lehetőségük, ellentétben a korábbi szisztémával, amikor nem volt kor szerinti megkülönböztetés a djuice-nál. Biró szerint a korhatár bevezetése egyértelműen jót tett az előfizetői összetételnek, mert bár a teljes előfizetői bázis nem mozdult el számottevően az április 400 ezerről, az érkező hetvenezer új ügyél jóval kevésbé szegmentált, valamint jellemzően többet is költ mobiltelefonos szolgáltatásokra, mint azok az előfizetők, akik korábban a szerződtek.
A Telenor Házból kiköltözött, magát az anyavállalattól a lehetőségekhez mérten függetlennek kikiáltó djuice-stáb a későbbiekben bevallottan a fiatalokat célzó gerillakampányokban rejlő lehetőségeket igyekszik kihasználni, valamint tovább erősíti jelenlétét a fiatalok által gyakran látogatott közösségi felületeken, így elsősorban a Facebookon.
Forrás: www.hwsw.hu
Ime a videó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails